Гарантія

Загальні умови гарантії

  • гарантійний термін починає діяти з моменту поставки (передачі) товару Покупцю;
  • гарантія розповсюджується лише на території України;
  • Продавець здійснює гарантійну підтримку товарів, несправність яких виникла із його вини або з вини виробника;
  • гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії по кожному товару зазначається у технічних характеристиках товару;
  • гарантія на продані товари передбачає їх гарантійний ремонт, або повну чи часткову заміну на подібний або аналогічний товар. Рішення щодо заміни на подібний за своїми характеристиками товар приймається за погодженням із Покупцем у випадку неможливості ремонту або заміни на аналогічний. Якщо аналогічний товар підібрати не можливо, то Продавець повертає Покупцю кошти сплачені за такий Товар;
  • Продавець не несе відповідальності за:
    • будь-які можливі збитки, завдані іншому обладнанню або матеріалам, що працюють разом із товарами;
    • за сумісність комплектуючих із комплектуючими сторонніх виробників;
    • за будь-які збитки (втрати прибутку, припинення ділової активності, інших грошових витрат), пов’язані з використанням або неможливістю використання придбаного товару;

Порядок надання гарантії

Якщо в гарантійний період товар, який Ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника, ми обміняємо товар на аналогічний, здійснимо його ремонт або повернемо гроші.

Для того, щоб отримати гарантійне обслуговування Товару Вам необхідно направити Акт рекламації (зразок можна скачати нижче) щодо гарантійних обов’язків на нашу електронну адресу info@hafele.ua. Такий Акт рекламації має містити опис несправностей, а також до нього мають бути долучені фото, відео або інша документація, що підтверджують заявлені факти несправності.

Акт рекламації розглядається протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів. Після підтвердження гарантійного випадку та визнання рекламації, Вам необхідно направити несправний Товар або Товар, який містить істотні недоліки (з повною комплектацією та оригінальною коробкою) на нашу адресу, що зазначена на сайті в розділі «Контакти», разом із такими документами:

  • документ, що підтверджує оплату (у випадку відсутності фіскального чеку);
  • фіскальний чек (у випадку його видачі при продажу Товару);
  • копію паспорта та ідентифікаційного коду (якщо Покупцем є фізична особа).

Звертаємо увагу на те, що у разі недотримання вищевказаних умов Вам може бути відмовлено у задоволенні вимог у гарантійному обслуговуванні.

У випадку можливості гарантійного ремонту або заміни, наша компанія здійснює гарантійну заміну або ремонт Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару та необхідних документів. В окремих випадках цей термін може становити 90 (дев’яносто) календарних днів.

Наші гарантійні обов’язки обмежуються вартістю Товару на момент його продажу. Ми не відшкодовуємо витрати, пов’язані з демонтажем пошкодженого Товару та встановленням нового. Гарантійний термін на відремонтований або замінений Товар дорівнює терміну, який залишився до закінчення першочергового гарантійного терміну на Товар.

Обмін та повернення

Кожен наш клієнт протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту здійснення покупки може повернути товар, що був придбаний в нашому інтернет-магазині, за умови виконання всіх норм передбачених Законом України «Про захист прав споживачів» та інших чинних нормативно-правових актів.

Щоб повернути товар, що був придбаний в нашому інтернет-магазині, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання, а саме: подряпин, сколів, потертостей;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність його упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар не був замовлений під замовлення;
  • наявний документ, що підтверджує факт покупки такого товару.

Гарантія не надається та не поширюється:

  • на товари пошкоджені Покупцем в результаті невірної експлуатації або недбалим поводженням;
  • на товари, що були встановлені з порушенням монтажних схем та з недотриманням монтажних розмірів;
  • на звичайний знос або вичерпання ресурсу товару;
  • на вихід з ладу через обставини непереборної сили та форс-мажорні обставини;
  • за наявності механічних або термічних пошкоджень чи деформацій;
  • у випадку попадання у товар сторонніх предметів;
  • за наявності слідів стороннього втручання або виконання самостійного ремонту або модифікацій;
  • за наявності електричних пошкоджень викликаних невідповідністю мереж живлення, телекомунікаційних мереж;
  • в інших випадках передбачених чинним законодавством України.

При поверненні товару Покупцем доставка такого товару здійснюється за рахунок Покупця і його власними силами на склад інтернет-магазину Продавця (адреса зазначена на сайті в розділі «Контакти»).

Повернення грошових коштів за оплачений Товар здійснюється виключно особі, яка здійснювала оплату за товар. Повернення коштів Покупцю здійснюється на підставі його письмової заяви (зразок можна скачати нижче) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання такої заяви Продавцем та поверненню йому товару за адресою інтернет-магазину Продавця, що зазначена на сайті в розділі «Контакти», за умови дотримання процедури, що передбачена у цьому розділі, та у випадку виконання вимог, що передбачені чинним законодавством України.

Кошти Покупцю повертаються виключно у безготівковому вигляді на розрахунковий рахунок, який був зазначений Покупцем у заяві. Якщо Покупець є фізична особа, то до заяви йому необхідно долучити такі документи:

  • Акт про видачу коштів при поверненні товару (зразок можна скачати нижче);
  • копію національного паспорта та ідентифікаційного коду;
  • оригінал фіскального чека (у випадку його видачі при продажу Товару);
  • квитанцію про оплату Товару, за який повертаються кошти.

У випадку, якщо Покупця неможливо ідентифікувати і Покупець не надав для повернення коштів усі документи, перераховані вище, Продавець залишає за собою право відмовити Покупцеві в поверненні коштів.

Заповнена і відсканована заява на повернення коштів надсилається Покупцем на електронну адресу відповідального менеджера. Підписані оригінали документів необхідно направити разом з товаром.

Письмова заява на повернення товару має містити такі обов’язкові реквізити:

  • Найменування Продавця;
  • Прізвище, ім'я, по батькові Покупця;
  • Найменування Товару;
  • Дата здійснення покупки;
  • Номер накладної;
  • Сума, що підлягає поверненню;
  • Причина повернення Товару;
  • Електронна адреса Покупця (e-mail);
  • Номер телефону Покупця;
  • Підпис Покупця;
  • Номер рахунку Покупця, на який буде здійснюватися повернення коштів.

Покупець не вправі відмовитися від Товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості та якщо зазначений Товар був спеціально замовлений для Покупця із-зі кордону. Підтвердженням того, що річ має індивідуально-визначені властивості та була замовлена із-за кордону для Покупця є позначка «Товар під замовлення», що розміщується на сайті Продавця біля опису Товару. При підтвердженні купівлі Товарів під замовлення менеджер Продавця попереджає Покупця про неможливість повернення такого Товару, якщо він є належної якості.

Перед здійсненням замовлення прохання ознайомитися із Договором публічної оферти, що розміщений на цьому сайті.

Завантажити Заява на повернення коштів для фізичної особи

Завантажити Заява на повернення коштів для юридичної особи

Завантажити Акт рекламації

Завантажити Акт про видачу коштів при поверненні товару