Як оформити замовлення в інтернет магазині Гефелє Україна
Зробити покупку в нашому інтернет-магазині можна, оформивши замовлення по телефону або ж самостійно через кошик.
1. Придбання товару через Кошик
Додайте вибрані товари у кошик. Для цього достатньо натиснути кнопку «Купити» або «Замовити».
Вкажіть необхідну кількість товару, що купується.
Якщо ви помилково додали товар, ви завжди його можете видалити з кошика.
Після цього можна перейти до вибору інших товарів або приступити до оформлення замовлення, натиснувши «Оформити замовлення».
2. Оформлення замовлення
Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті, введіть логін та пароль, щоб увійти в кабінет та оформити замовлення.
Якщо ви хочете зареєструватися, обов’язково заповніть всі поля форми. Ця інформація буде використовуватися для оформлення вашого замовлення.
Спосіб доставки
Після того як ви ввели потрібну контактну інформацію, виберіть спосіб доставки. Підберіть найбільш зручну для вас транспортну компанію. Це може бути:
1. Нова Почта
2. Експрес служба CAT
3. Самовивіз зі складу
Ви можете самостійно забрати замовлення з нашого складу, за адресою: 79024, Львівська область, м. Львів, вул. Богдана Хмельницького, 176.
Час роботи офісу 9.00-17.30, з понеділка по п'ятницю.
Оплата замовлення
Оплата здійснюється за безготівковим розрахунком згідно виставленого рахунку.
Ви можете оплатити рахунок в будь-якому банку України (платіж буде зараховано відразу після отримання нами коштів, 1-4 банківських дні, в залежності від банку), через систему Приват24 (зверніть увагу, оплата в Приват24 здійснюється через розділ «оплата по Україні», а не «оплата на картку», оскільки це поточний, а не картковий рахунок) або готівкою/карткою через термінал Приватбанку.
Після того як ви вибрали спосіб доставки, оплати та ввели всі потрібні реквізити, натисніть кнопку «Підтвердити замовлення».
3. Замовлення вважається оформленим
На вказану вами поштову адресу прийде лист. В ньому будуть зазначені ваш логін та пароль.
Переглянути перелік ваших замовлень, а також їх поточний статус можна в закладці «Особистий кабінет» → «Особисті дані» та «Історія замовлень».
Натисніть на номер вашого замовлення для більш детальної інформації.
Після того як ви оформили замовлення, наш менеджер зв’яжеться з вами для підтвердження. Якщо вам не перетелефонували або ви вирішили самостійно зв’язатися з нами, скористайтеся послугою «Замовити дзвінок», завітайте в чат, напишіть нам на пошту або зателефонуйте за одним із номерів на сторінці «Контакти».
Сподіваємося, що ця інструкція допоможе вам оформити замовлення на нашому сайті максимально швидко та зручно. Бажаємо вам приємних покупок!