Зміна поколінь з нагоди 100-річного ювілею

Häfele: Ми у формі вже друге століття – безперервності та інновації

Нагольд - 25 жовтня 2022 року. Міжнародна група компаній Häfele у свій 100-річний ювілей ухвалює принципово нове кадрове рішення. Після 20 років роботи на чолі інноваційної компанії, що спеціалізується на виробництві меблевої та будівельної фурнітури, електронних систем замикання та світлодіодного освітлення, Сібілла Тірер (генеральний директор) передає керівництво компанією 45-річному виконавчому директору Грегору Рікені. 

Тим самим група компаній Häfele використовує свій 100-річний ювілей не лише для того, щоб згадати про досягнуте, а й для того, щоб представити свою нову позицію під девізом "Готовність до майбутнього".

"З упевненістю можна сказати, що цією зміною в керівництві ми підкреслюємо наш перехід у наступне століття Häfele", - каже директор компанії, що йде, і продовжує: "Йдеться не про те, щоб робити все як раніше, а про те, щоб розвивати галузь далі", залишаючись вірним своєму життєвому гаслу "Стояти на місці - значить йти назад".

Сібілла Тірер залишається головою ради директорів. Таким чином, її голос також враховуватиметься у майбутніх рішеннях групи компаній. У зв'язку зі зміною поколінь сім'ї акціонерів реалізують давно запланований і добре підготовлений план передачі від 1 січня 2023 року. Це органічно вписується у подальші заходи для плавного старту в наступні 100 років компанії Häfele. Зміна назви на європейську компанію у 2020 році з позначенням SE у назві компанії та пов'язана з цим нова структура управління та контролю тут також актуальна, як і міжнародна переорієнтація зі створенням регіонів.

Зміна поколінь з нагоди 100-річного ювілею

Прогноз вектору розвитку

В даний час взято курс на майбутнє, який дозволить відкрити наступний розділ в історії успіху компанії Häfele: Призначивши Грегора Рікену п'ятим директором компанії в історії Häfele, компанія продовжить розвивати позитивний досвід минулого. Перший керуючий директор, який не був вихідцем із сімей Гефелє та Тірер, Ганс Нок (1982-2003), далекоглядно проклав шлях до того, щоб компанія стала гравцем на глобальному ринку. Рікена стане другим генеральним директором групи Häfele, який не є членом сім'ї.

Бізнес-економіст Грегор Рікена почав працювати в компанії Häfele в 2011 році як керівник відділу маркетингу, а з 2015 року посилив команду керівників як директор з маркетингу (CMO). На шляху до того, щоб стати наступником Сібілла Тірер, він інтенсивно знайомився з компанією як на національному, так і міжнародному рівні. Серед іншого він відповідав за стратегію бренду групи компаній Häfele та розробку глобальної платформи електронної комерції. Останнім часом основна увага приділяється переходу у наступне століття із проектом "Корпоративна стратегія 2030". "Тут ми спільно заклали основу для формування майбутнього. Під час цього інтенсивного етапу співробітництва стало ясно, що настав час передати відповідальність Грегору Рікені. Він має найкращі передумови для виконання цього завдання і користується моєю довірою", - каже Сібілла Тірер.

"Ми були і залишимося сімейним бізнесом".

Компанія Häfele, підкреслює Сібілла Тірер, добре підготовлена до майбутніх змін завдяки традиційно успішному поєднанню безперервності та інновацій.

Тірер бачить безперервність насамперед у продовжені сімейного бізнесу та культивуванні сімейного духу у групі, яка за цей час зросла до більш ніж 8000 співробітників та річного обороту майже у 2 мільярди євро.

 "Без фурнітури меблі - це не більше ніж купа дощок".

У той час як керуючий директор Häfele Вальтер Тірер (1949-1982) успішно запустив Häfele Logistics, яка і сьогодні високо цінується в галузі, вигадав каталог "Der Große Häfele" ("Великий Häfele"), який сьогодні доступний по всьому світу на більш ніж 20 мовами, і присвятив себе політиці бренду, ім'я його дочки, ймовірно, означає найбільшу зміну в історії технологій фурнітури.

Вона наділила меблеву фурнітуру, ці металеві деталі, які тривалий час розглядалися як чисто технічні аксесуари в меблевому бізнесі, серцем та душею, і вивела їх із непомітності. Сибілла Тірер зробила своїм кредо усвідомлення того, що технології виробництва фурнітури є справжнім ключем до надання меблів та предметів інтер'єру емоційності та індивідуальності. "Без фурнітури меблі - це не більше ніж купа дощок", - цей слоган, створений нею ще в 2007 році, відразу ж був зрозумілий усіма. У той час, коли функціональність меблів та предметів обстановки стає все більш важливою, вона вивела меблеву фурнітуру з тіньового існування до центру уваги проектувальників, дизайнерів та меблярів.

Потім була важливість світла в меблів і приміщеннях, що принесло компанії Häfele зовсім нову сферу діяльності з Loox і Nimbus, і продовжує надихати всю індустрію, від столярів до дизайнерів інтер'єрів та архітекторів.

В епоху Тірер компанія Häfele також зробила своїм бізнесом цифрове об'єднання всіх цих можливостей і, наприклад, оснащує мережі готелів по всьому світу системою електронного замикання Dialock.

"У всьому, що я робила, я завжди прагнула зробити житлові приміщення зручнішими для життя людей у сучасному стилі", - каже Сібілла Тірер. Але цього можна досягти лише за цілісного погляду на меблі та предмети обстановки. Тільки так компанія Häfele під керівництвом Сібілла Тірер змогла перетворитися з продавця та виробника фурнітури на затребуваного у всьому світі спеціаліста та консультанта з оснащення приміщень будь-якого типу.

Зростання, досягнуте за 20 років з річного обороту 500 мільйонів євро до майже 2 мільярдів євро сьогодні, показує, що компанія Häfele обрала правильний шлях. А оскільки родина Хефеле завжди сміливо та оптимістично дивиться у майбутнє, вона вже зараз поставила за мету заробити третій мільярд.